Pojištění zásilky

Expresní řešení v případě doručení poškozené zásilky

  • Přednostní vyřízení žádosti zaručeno
  • Zboží poškozené při dopravě ihned vyměníme za nové
  • Nebo Vám vrátíme peníze

Jednoduché uplatnění pojistky

Pokud při převzetí zásilky zjistíte, že došlo k jejímu poškození

    1. Událost nahlásíte na naší zákaznické lince 774 590 626
    2. Domluvíte se na novém termínu doručení.
    3. Při převzetí nového zboží odevzdáte dopravci to poškozené. (to musí být v původním obalovém materiálu)

Co když nebude zboží skladem?

Domluvíme se na alternativním řešení, nebudete-li souhlasit, vrátíme Vám peníze.

Kdy mohu očekávat nové zboží?

Čím dříve se nám ozvete, tím rychleji bude žádost řešena ne-li ihned. V každém případě se s Vámi max. do 24 hodin spojí náš zaměstnanec a vše s Vámi domluví.

Musím platit znovu dopravu?

Ne, doprava je pochopitelně na nás. Spokojenost zákazníka je pro nás důležitá.